زیمنس کنترل

کد : 44701

اخبار نمایندگی زیمنس: سیستم های S7 F نمایندگی زیمنس

اخبار نمایندگی زیمنس: سیستم های S7 F نمایندگی زیمنس

توضیحات:

با استفاده از بسته نرم افزای S7 F نمایندگی زیمنس و امنیت یکپارچه کنترلرها با استفاده از استاندارد جدید کنترل پردازش fault-tolerant برنامه استاندارد نمایندگی زیمنس می تواند روی یک CPU اجرا شود.

 

برنامه نویسی S7 F اتوماسیون صنعتی زیمنس همانند سیستم استاندارد آن است که با آن می توان از تمام زبان های برنامه نویسی STEP 7 برای برنامه نویسی کنترلر ها استفاده کرد. برنامه ممکن است هنگام عملکرد های طولانی مدت، در خود تغییر ایجاد کند. برای مثال تغییر یا بارگذاری دوباره Component ها ممکن است باعث رخ دادن این تغییرات شود.

 

توابع انحصاری خاص و پیکربندی ها فقط کافیست که parameterized شوند. برای انجام این کار، کتابخانه مربطه آن Component در STEP 7 نمایندگی زیمنس که با مشخصه V5.3 شروع می شود وجود دارد و قابل استفاده است. برنامه هایی که از قبل در سیستم استاندارد وجود دارند می توانند به راحتی به یک سیستم انحصاری پورت شوند و همان عملکرد را ارائه دهند.

 

قسمت امنیت برنامه توسط CFC و Safety Matrix و همچنین Component های گواهی شده با کیفیت که از امنیت بالایی برخوردارند طراحی شده است.

 

سیستم های S7 F اتوماسیون صنعتی زیمنس:

این بسته نرم افزاری با بکارگیری توابع امنیتی باعث افزایش امنیت کنترلر S7-400FH به صورت چشمگیری شده است که یکی از ویژگی های مهم آن می باشد.

این بسته نرم افزاری شامل یک کتابخانه جدید همراه توابع گواهی شده و امن TUV می باشد.

بلاک های failsafe این بسته نرم افزاری می توانند از ایجاد برنامه های مختلف توسط کاربر برای شناسایی و رفع خطاها جلوگیری کند و به صورت خودکار این عملیات هارا انجام می دهد.

تمام توابع امنیتی این بسته نرم افزاری با رنگ زردشان قابل شناسایی و مشخص هستند.

 

-----------------

 

CFC یا Continuous Function Chart:

در نمایندگی زیمنس CFC یک ابزار مهندسی گرافیکی از Engineering System (ES) از SIMATIC STEP 7 نمایندگی زیمنس است که به شما اجازه می دهد که توابع امنیتی و استاندادی بسازید.

منطق امنیتی آن توسط بازیابی و اتصال بلاک های توابع گواهی شده TUV از یک کتابخانه ساخته شد است.

 

محدوده مورد استفاده برنامه S7 F نمایندگی زیمنس:

محدوده های اصلی این برنامه صنایع فرآوری شده مانند صنایع شیمیایی، روغن، گاز می باشند، که همینطور در تولید، صنایع اتوموبیل و صنایع hybrid نیز استفادهای زیادی دارند. سیستم S7 F زیمنس در سه نوع مختلف برای رفع نیاز های این صنایع و موارد دیگر وجود دارد که عبارتند از:

  • Floating License
  • Upgrade Version
  • Run-time License

 

فواید:

  • ایجاد آسان برنامه با استفاده از بلاک های موجود در توابع TUV
  • یک ابزار برنامه نویسی مرجع برای توابع استاندارد و failsafe