زیمنس کنترل

کد : 40371

چند نکته در رابطه با اسامی سمبلیک اتوماسیون صنعتی زیمنس

چند نکته در رابطه با اسامی سمبلیک اتوماسیون صنعتی زیمنس
در اتوماسیون صنعتی زیمنس نام سمبل حداکثر 24 کاراکتر، تعداد سمبل ها حداکثر 16380 و حروف کوچک و بزرگ نیز یکسان تلقی میشوند.
سمبل ها هرگز به PLC زیمنس دانلود نمی شوند و PLC زیمنس فقط با آدرس های مطلق کار میکند. بنابراین، اگر برنامه ای را از CPU به کامپیوتر منتقل کنیم، آن برنامه بدون سمبل مشاهده خواهد شد، مگر اینکه فایل اسامی سمبلیک از قبل روی Hard Disk کامپیوتر ذخیره شده و یا اینکه فایل محتوای اسامی سمبلیک را از پروژه ی Source به پروژه ی Target انتقال دهیم.
 
 
چند نکته در رابطه با اسامی سمبلیک اتوماسیون صنعتی زیمنس 1
کنترل زیمنس نمایندگی رسمی زیمنس و توزیع کننده پی ال سی های اورجینال و با کیفیت زیمنس
 
 
در S7 زیمنس می توان جدول سمبل ها که توسط یک ادیتور بیرونی ایجاد شده ( از جمله توسط Excel ) را بداخل برنامه Import نمود. در اتوماسیون زیمنس برای این کار، از منوی Symbol Table > Import در برنامه Symbol Editor استفاده میشود. همچنین، میتوان اسامی سمبلیک را توسط منوی Symbol Table > Export خارج کرده و در محیط Windows در برنامه های استاندارد مانند Excel باز نمود.
 
 
 
چند نکته در رابطه با اسامی سمبلیک اتوماسیون صنعتی زیمنس 2
 
 
 
اگر در محیط برنامه نویسی اتوماسیون زیمنس یک آدرس به صورت مطلق وارد شده باشد و بخواهیم برای آن یک نام سمبلیک نیز بسازیم، یک روش سریع و ساده هم وجود دارد. کافیست روی آدرس راست کلیک کرده و سپس، از منوی باز شده گزینه ی Edit Symbol را انتخاب کنید. در این صورت، پنجره ای مانند شکل زیر باز میشود که میتوان نام سمبلیک را وارد نمود و کلید OK را انتخاب کرد. این نام در محیط اصلی Symbol Table قرار میگیرد.
 
چند نکته در رابطه با اسامی سمبلیک اتوماسیون صنعتی زیمنس 3