زیمنس کنترل

کد : 35010

نکات قابل توجه ارائه شده توسط نمایندگی زیمنس ایران

نکات قابل توجه ارائه شده توسط نمایندگی زیمنس ایران
در CPU 417-4 دو اسلات دیگر برای نصب کارت IF در نظر گرفته شده است که Optional می­باشد. کارت IF استفاده از دو پورت Profibus دیگر را ممکن می­سازد .
در برخی CPU های جدید، پورت Profinet وجود دارد ( شبیه CPU 319-3PN/DP) در این CPU ها دو پورت RJ45 وجد دارد. در مشخصات این CPU ها عبارت PN نوشته شده است.
CPU های زیمنس سری H در سیستم افزونه استفاده می­شوند . این CPU ها کاربرد زیادی در صنایع بزرگ دارند . در این سیستم ها دو CPU زیمنس استفاده می­شود که به صورت High Available قابل دسترسی هستند. در هر حالت ، فقط یکی از CPU ها  پردازش انجام داده  و دیگری  به  عنوان Standby فقط نتایج پردازش شده را مشاهده می­کند . حال ، اگر اشکالی در پردازش CPU اول به وجود بیاید ، به طوری که به مد Stop برود ، در زمان بسیار کوتاهی به CPU زیمنس  دوم سوئیچ می­شود (2MS) در طول زمان Switching آخرین مقدار متغیر ها حفظ می­شود و در پروسه هیچ وقفه ای ایجاد نخواهد شد . CPU ها در چهار مدل زیر ارائه شده اند که جدیدترین آنها CPU 416-5H است . همانطور که در تصویر زیر دیده می­شود ، این CPU علاوه بر پورت های شبکه ی Profibus , MPI و Sync Module ، پورت شبکه Profinet نیز دارد.
 
انواع CPU های H :
1- CPU 412-3H
2- CPU 414-4H
3- CPU 416-5H (NEW)
4- CPU 417-4H


نمای کامل S7-400H
نمای کامل S7-400H

کنترل زیمنس نمایندگی رسمی زیمنس در ایران