زیمنس کنترل

کد : 32693

پنج زبان برنامه نویسی PLC زیمنس

پنج زبان برنامه نویسی  PLC زیمنس
نمایندگی زیمنس تهران کنترل زیمنس زبان های برنامه نویسی زیمنس که ازخانواده اتوماسیون صنعتی زیمنس (سیماتیک ) میباشد را اعلام میکند.

پنج زبان برنامه نویسی  PLC زیمنس  به شرح زیر میباشد:
·        IL یا Instruction Iist یک زبان سطح پایین و از زبان های قبلی PLC زیمنس  است که بصورت متنی میباشد. این زبان بیشتر شبیه زبان اسمبلرهای میکروپروسسور است.
·        FBD یا Function Blok Diagram زبان گرافیکی است که قبلا نیز مورد استفاده قرار میگرفت. در FBD برنامه نویسی توسط یک سری بلوک های پایه که در کنار هم قرار میگیرند, انجام میشود.سیماتیک ایران
·        LD یا Ladder Diagram روش گرافیکی است که قبلا نیز استفاده میشد, ولی بصورت پیشرفته تر عرضه شده است. در روش جدید , LD و FBD میتوانند بصورت توام در برنامه بکار روند.نمایندگی زیمنس کنترل زیمنس
·        ST یا Structured Text زبان جدیدی است که IEC به 4 زبان قبلی افزوده است. ST یک زبان سطح بالا شبیه C است و دارای کاربردی عالی بویژه در الگوریتم های پیچیده ریاضی را میباشد.
·        SFC یا Sequential Function Control نیز روش جدیدی است . در این روش , برنامه به مراحلی که ترتیب الگوریتم های کنترلی را نشان میدهد, تقسیم شده و شامل Step های مختلف برنامه است. هرگاه شرایط مشخص شده در بخش Transition برآورده شد, Step قبلی غیر فعال و Step بعدی فعال میشود. زیمنس تهران (کنترل زیمنس)

شرکت کنترل زیمنس، وارد کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی زیمنس در ایران.