زیمنس کنترل

کد : 44725

نمایندگی زیمنس: عکس العمل پی ال سی LOGO! زیمنس نسبت به قطع و وصل تغذیه

نمایندگی زیمنس: عکس العمل پی ال سی LOGO! زیمنس نسبت به قطع و وصل تغذیه

در نمایندگی زیمنس پی ال سی LOGO! زیمنس کلید تغذیه ندارد. یعنی کلیدی ندارد که با آن بتوان LOGO! زیمنس را روشن یا خاموش کرد. عکس العمل LOGO! زیمنس وقتی روشن و خاموش می شود متناسب با عوامل زیر است:

  • وجود یک برنامه ذخیره شده در حافظه  LOGO! زیمنس
  • کارت حافظه حاوی برنامه به LOGO! متصل شده یا خیر
  • نسخه LOGO! استفاده شده، دارای صفحه نمایش است یا خیر
  • حالت کاری که LOGO! پیش از قطع تغذیه در آن بوده است یعنی قبل از این که دستگاه خاموش شود برنامه ایی در آن وجود داشته و ورودی ها و خروجی های آن فعال یا غیر فعال بوده است.
  • وجود یک کابل که LOGO! را به کامپیوتر اتصال داده باشد.

در ادامه واکنش LOGO! زیمنس را به هر کدام از شرایط بالا به ترتیب بررسی می کنیم.

 

وضعیت پی ال سی LOGO! زیمنس بعد از اتصال تغذیته و قبل از قطع شدن تغذیه آن

شکل بعد وضعیت LOGO! را بعد از وصل تغذیه و قبل از قطع تغذیه نشان می دهد. در هر حالت، پیامی که روی صفحه نمایش LOGO! نشان داده می شود در ادامه آمده است. اگر در LOGO! برنامه ای وجود نداشته باشد و در صورت عدم وجود کارت حافظه یا اگر کارت حافظه وجود داشته باشد ولی برنامه ای روی آن نباشد، پیام "No program Press ESQ" روی نمایشگر ظاهر می شود.

 

نمایندگی زیمنس عکس العمل پی ال سی LOGO! زیمنس نسبت به قطع و وصل تغذیه   1

 

وضعیت پی ال سی LOGO! اتوماسیون زیمنس در هنگام وجود برنامه در حافظه آن

اگر برنامه ای در داخل حافظه پی ال سی LOGO! اتوماسیون صنعتی زیمنس وجود داشته باشد یا کارت حافظه دارای برنامه، روی LOGO! نصب شده باشد، LOGO! پس از روشن شدن، آخرین وضعیت کاری قبل از خاموش شدن را بر عهده می گیرد. اگر برنامه ای در داخل کارت حافظه وجود داشته باشد. به طور اتوماتیک آن برنامه روی LOGO! کپی خواهد شد. در صورت وجود برنامه قبلی در حافظه LOGO! این برنامه با برنامه موجود روی کارت مجدداً بارگذاری می شود.

 

نمایندگی زیمنس عکس العمل پی ال سی LOGO! زیمنس نسبت به قطع و وصل تغذیه   2

 

وضعیت پی ال سی LOGO! زیمنس هنگام خاموش شدن در حالت stop

در صورتی که LOGO! دارای برنامه بوده و در مرحله قبل در حالت stop خاموش شده باشد، پس از روشن شدن صفحه انتخاب، عملکرد LOGO! نمایندگی زیمنس، روی نمایشگر ظاهر می شود. با روشن شدن LOGO! در صورتی که کارت حافظه حاوی برنامه، روی LOGO! نصب شده باشد، برنامه موجود در کارت، روی LOGO! ریخته می شود.

 

نمایندگی زیمنس عکس العمل پی ال سی LOGO! زیمنس نسبت به قطع و وصل تغذیه   3

 

شرایط برقراری ارتباط پی ال سی LOGO! زیمنس با کامپیوتر از طریق کابل رابط

در صورت برقراری ارتباط پی ال سی LOGO! زیمنس با کامپیوتر از طریق کابل رابط، پس از روشن شدن LOGO! صفحه برقراری ارتباط با PC، روی صفع نمایشگر ظاهر خواهد شد و در صورت استفاده از نسخه های بدون صفحه نمایش (LOGO! ….RCO) پس از روشن شدن، LOGO! به صورت خودکار از حالت STOP به حالت RUN می رود.