زیمنس کنترل

کد : 44652

نمایندگی زیمنس: قابلیت های ET200S در اتوماسیون زیمنس

نمایندگی زیمنس: قابلیت های ET200S در اتوماسیون زیمنس

در نمایندگی زیمنس ET200S می تواند مجهز به استارتر موتور باشد که موتورهای تا 7.5 Kw را تغذیه کند. این ماژول حاوی مدار تغذیه و حفاظت است و فرمان های قطع و وصل را از ET دریافت کرده و وضعیت خود را نیز توسط ET به AS گزارش می دهد. استفاده از این ماژول برای موتورهای کوچک حجم سیم کشی را کاهش می دهد. در ET200M این ماژول موجود نیست.
نوعی از ET200S می تواند مجهز به CPU باشد. این مدل برای پردازش محلی همراه با تبادل دیتا  با AS به کار می رود. در ET200M این قابلیت وجود ندارد.


نکته ای که لازم است ب آن توجه شود این است که در پکیج های نصب شده PCS7 مشاهده می شود ET200ها در همان پانل AS یا در پانلی نزدیک AS قرار گرفته اند.


سؤالاتی در مورد ساختار remote I/O بوجود می آید:
1-استفاده از remote I/O برای کاهش کابل کشی است و محل نصب آن معمولا در فیلد است . چرا در این ساختار ET200 ها در کنار AS نصب شده است؟
2-با توجه به اینکه I/O ها از فیلد با کابل کشی های موازی معمول به پانلET200  متصل شده اند و از آنجا با شبکه ی پروفی باس به AS متصل گردیده اند آیا بهتر نبود که با قرار دادن کارتهای I/O سری 400  روی رک اصلی یا رک های اضافی AS اتصال با I/O ها برقرار شود تا سرعت دریافت و ارسال اطلاعات بیشتر باشد؟