زیمنس کنترل

کد : 34947

معرفی فانکشن های مختلف اتوماسیون صنعتی زیمنس S7300

معرفی فانکشن های مختلف اتوماسیون صنعتی زیمنس S7300
در S7-300 فانکشن ماژول های مختلفی وجود دارند که به برخی از آنها اشاره می شود :(نمایندگی زیمنس در ایران)
  • FM350-1(Counter Module)
این ماژول کانتر یک کاناله ای است که برای شمارش های ساده بکار می رود . انکودر های افزایشی (Incremental) را می توان مستقیماً به این ماژول ها متصل کرد. این ماژول قادر است پالس هایی را از انکودر با فرکانس حداکثر 500KHz دریافت کند. FM350-1 دارای مد های کاری مختلفی مانند مد شمارش مداوم، مد شمارش پریودیک و شمارش یک نوبته می باشد.
  • FM350-2(Counter Module)
این ماژول کانتر 8 کاناله ای است که برای شمارش های  یونیورسال بکار می رود. می تواند به انکودرهای افزایشی (Incremental) متصل شده و پالس هایی با فرکانس حداکثر 10 KHz از آنها بگیرد. همچنین، می تواند به برخی سنسور های خاص با فرکانس سیگنال حداکثر 20 KHz وصل شود.
  • FM351(Position Module)
این ماژول برای کنترل موقعیت تراورس های سریع و درایو های لرزشی بکار می رود. دارای 4 خروجی دیجیتال برای کنترل موتور است. موتور می تواند توسط کنتاکتور یا درایو تغذیه شود. این ماژول موقعیت را در دو محور کنترل می کند. شکل زیر یک نمونه کاربرد آن را نشان می دهد. (اتوماسیون صنعتی زیمنس)


معرفی فانکشن های مختلف اتوماسیون صنعتی زیمنس1 S7300.

  • FM353(Position Module)
این ماژول برای کنترل موقعیت موتور های پله ای بکار می رود. (نماینده اتوماسیون صنعتی زیمنس)
  • FM354(Position Module)
این ماژول برای کنترل موقعیت سروموتورها بکار می رود.
  • (FM352(Electronic Cam Controller)
این ماژول برای Cam Control بکار می­ رود. سرعت آن خیلی بالاست. موقعیت را از طریق سنسور ها که به ورودی آن متصل هستند، دریافت کرده و سپس، فرمان های لازم را برای کنترل ماشین می­ فرستد. از کاربرد های آن می­ توان به نوار نقاله ای که قطعات روی آن حرکت کرده و در جلوی ماشین دریل یا سنگ قرار می­ گیرند اشاره کرد.


نمایندگی زیمنس (کنترل زیمنس) آماده ارائه خدمات پروژه ای در ایران